Sweepatic wint twee Global InfoSec Awards tijdens RSA Conference 2021

Awards voor " Most Innovative in Attack Surface Management" en "Publisher's Choice in Digital Footprint Security"

Leuven/België, 19 mei 2021 – Sweepatic, Europese leverancier van een Attack Surface Management platform én start-up uit de Start it @KBC community, heeft twee prijzen gewonnen tijdens de 9e jaarlijkse Global InfoSec Awards. De onafhankelijke jury van gecertificeerde beveiligingsexperts koos Sweepatic en hun oplossing in de categorieën "Most innovative in Attack Surface Management" en "Publisher's Choice in Digital Footprint Security".

Met het cloud-based Attack Surface Management platform kunnen bedrijven hun risicodetectie en -analyse automatiseren. Met dit doel voor ogen, analyseert het Sweepatic Platform de digitale voetafdruk of ‘attack surface’ en voorziet het de beveiligingsteams van belangrijke informatie om mogelijke aanvalspaden en kwetsbaarheden te minimaliseren en de effectieve cyberweerbaarheid op te bouwen.

"We zijn er trots op dat we door Cyber Defense Magazine erkend worden met twee prijzen tegelijk", zegt Stijn Vande Casteele, oprichter en CEO van Sweepatic. “Ondanks de grote internationale concurrentie kozen de ervaren cybersecurity-experts in de jury ons bedrijf en onze oplossing in twee categorieën. Dit bevestigt onze ambitie om ons Attack Surface Management platform beschikbaar te maken voor klanten over de hele wereld, zodat ze bedreigingen voor hun IT-assets vroegtijdig kunnen identificeren en oplossen."
Stijn Vande Casteele, oprichter en CEO Sweepatic
"Sweepatic belichaamt drie belangrijke kenmerken waarnaar wij als juryleden zoeken om winnaars aan te duiden: vandaag de dreigingen van morgen begrijpen, een kosteneffectieve oplossing aanbieden en op onverwachte manieren innoveren om de volgende inbreuk te kunnen helpen stoppen", zegt Gary S. Miliefsky, uitgever van Cyber Defense Magazine.

Over Sweepatic

Sweepatic is een Europese leider in Attack Surface Management. Het cloud-based SaaS-platform automatiseert het continu in kaart brengen, bewaken en beheren van alle met internet verbonden assets, waardoor organisaties een onpopulair aanvalsdoelwit worden voor cybercriminelen. Het Sweepatic Platform draait 24/7 en levert gegevens over, en een analyse van de attack surface op een duidelijk dashboard en via meldingen. Op deze manier ondersteunt Sweepatic bedrijven bij het verkleinen en structureren van de attack surface en het prioriteren van bevindingen. ​
Voor meer informatie, ga naar https://www.sweepatic.com.